ΜΝΗΜΟΝΙΚΗ: Βιωματικό εργαστήριο γνωριμίας με την τέχνη και τεχνική της μνήμης.


Ένα βιωματικό εργαστήριο γνωριμίας με την τέχνη και τεχνική της μνήμης οργανώνεται στην Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου, την Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014 και ώρα 17:00 έως 20:00.
To εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.
Με την «βοήθεια» της Μνημοσύνης, της μητέρας των 9 Mουσών, θα «συστηθούμε» με τους αρχαίους ραψωδούς, τους ρήτορες, τους φιλοσόφους, τους ερευνητές του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης, της σύγχρονης εποχής και του ψηφιακού κόσμου και θα γνωρίσουμε με βιωματικές ασκήσεις και δραστηριότητες τις μνημονικές τεχνικές στην αφήγηση ιστοριών.
To εργαστήριο υλοποιείται από τον Γιώργο Ευγενικό, και φέρει την επιστημονική υποστήριξη της Μαριέττας Παπαδάτου-Παστού, Λέκτορα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, με αντικείμενο «Νευροψυχολογία και Γλωσσικές Λειτουργίες» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Σημειώνεται ότι η είσοδος είναι ελεύθερη, απαραίτητη είναι όμως η δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα της Βιβλιοθήκης του Ιδρύματος Ευγενίδου: 210 9469631 και 632 (Δευτέρα έως Πέμπτη: 8.30-20.00, Παρασκευή και Σάββατο: 8.30-15.30). Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Συμμετοχής.

Οι χώροι του Ιδρύματος Ευγενίδου είναι προσβάσιμοι σε ανθρώπους με κινητική αναπηρία, ενώ υπάρχει η δυνατότητα διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα κατόπιν έγκαιρης επικοινωνίας με γραπτό μήνυμα στο τηλέφωνο
693 617 7143 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lib@eugenfound.edu.gr

Το εργαστήριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του αφιερώματος στις Νευροεπιστήμες, το οποίο διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία για τις Νευροεπιστήμες, το Ίδρυμα Ευγενίδου και την Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων και συντονίζεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Dana Alliance for Brain. Οι οργανωτές των δράσεων αυτών, στόχο έχουν να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους και να συνομιλήσουν μαζί τους με τρόπο απλό και κατανοητό για θέματα σχετικά με τις Νευροεπιστήμες. Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη ενός έγκυρου εκλαϊκευμένου επιστημονικού διαλόγου.