Το Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών συμμετέχει στην εκδήλωση « Panda με Μέσα ». που αφορά τα οφέλη των μέσων αστικών συγκοινωνιών στη ζωή και το περιβάλλον και διοργανώνει η WWF στο Σύνταγμα. Την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015 / 11:00 -18:00. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αφηγήσεις παραμυθιών σε ένα μουσειακό τρόλεϊ της δεκαετίας του ’30, θα πραγματοποιήσει ο Γιώργος Ευγενικός με την μουσική συνοδεία της Ειρήνης Νικολακοπούλου από τις 11:00 με 12:00 και 13:00 με 14:00.