Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοέμβριος, 2017

«ΠΑΙΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ».

Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί του Δήμου Αργυρούπολης – Ελληνικού υλοποίησαν σε συνεργασία με το «Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών» το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΠΑΙΖΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ». Το πρόγραμμα υλοποίησαν σε όλους του βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου ο  Γιώργος Ευγενικός και η Ειρήνη Νικολακοπούλου . Τα παιδιά με οδηγό το παραμύθι και μέσα από  διάφορα ερεθίσματα ενεργοποίησαν την φαντασία και την δημιουργικότητα τους και δημιούργησαν τις δικές τους ιστορίες.