«Αξιοποίηση & Χρήση των Παραμυθιών & της Αφήγησης ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο: Μορφολογία, Επινόηση, Αφήγηση, Δραματοποίηση»
Δ' ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Αθήνα, 6 Μαρτίου 2021 Με μεγάλη επιτυχία και με περισσότερες από 300 συμμετοχές πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά διαδικτυακά το Δ’ Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Προσχολική Αγωγή με τίτλο «Αξιοποίηση & Χρήση των Παραμυθιών & της Αφήγησης ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο: Μορφολογία, Επινόηση, Αφήγηση, Δραματοποίηση». Σας ευχαριστούμε για μία ακόμα φορά για τη μεγάλη εμπιστοσύνη και την τεράστια ανταπόκριση! Στέλιος Αντωνιάδης Καθηγητής-Διευθυντής Ιδρυτής-Πρόεδρος της ΕΛ.ΕΠ.Ε.Π.Α. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στην ιστοσελίδα της Ελληνικής επιστημονικής εταιρίας προσχολικής αγωγής Σκοπός του σεμιναρίου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που έχει ως στόχο οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν βιωματικά, γνώσεις για την μορφολογία των παραμυθιών, την αφήγηση τους, αλλά και την αξιοποίηση και χρήση τους ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Απώτερος στόχος είναι η ανάπτυξη της φαντασίας με την επινόηση ιστοριών ή χρήση του λόγου...